Congresso Táticas e Tendências – Do conhecimento à Inteligência

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    Congresso Táticas e Tendências – Do conhecimento à Inteligência

    2ª edição Apodemo Talks, 18 de Dezembro às 17 horas

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        1º Apodemo Talks, 12 de Setembro às 17 horas

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          1º Apodemo Talks, 12 de Setembro às 17 horas

          Tomada de posse dos novos orgãos sociais da Apodemo

          Luís Duarte, Carlos Mocho, Cristiani Oliveira, Ester Miranda e João Marques

          Decorreu no passado dia 6 de Junho na sede da associação a tomada de posse dos novos órgãos sociais para o triénio 2018-2020

          DIREÇÃO

          Presidente: Carlos Mocho em representação da Hmr – Health Market Research Portugal, Unipessoal, Lda

          Vice – Presidente: Cristiani Oliveira em representação da Intercampus – Recolha, Tratamento e Distribuição de Informação, S.A.

          Tesoureiro: Ester Miranda em representação da Data E – Estudos, Consultoria e Gestão Empresarial, Lda

          Vogal: João Marques em representação da Equação Lógica – Estudos de Mercado Unipessoal, Lda

          Vogal: Luís Duarte em representação da More by Pentaudis – Consultoria para os Negócios e Gestão, Unipessoal, Lda

          MESA DE ASSEMBLEIA GERAL

          Presidente: Eduardo Pina em representação da Marktest – Marketing, Organização, Formação, Lda

          Vice – Presidente: Rui Gaspar em representação da Iqvia – Solutions Portugal, Lda

          Vogal: Jorge Reis em representação da GfK Portugal Marketing Services, S.A.

          CONSELHO FISCAL

          Presidente: Isabel Rebelo da Silva em representação da Apeme – Área de Planeamento e Estudos Mercado, Lda

          Vice – Presidente: António Gomes em representação da Metris – Métodos de Recolha e Investigação Social, S.A.

          Vogal: Henrique Monteiro em representação da Cemase – Centro de Estudos e Análise Sócio-Económico, Lda

          Tomada de posse dos novos orgãos sociais da Apodemo

          GRUPO CONSULTORES agora é SCOPEN

          Iniciámos a nossa atividade em 1990 em Espanha e desde 2003 que estamos em Portugal.

          A empresa cresceu nos últimos anos, tanto em expansão internacional, como na oferta de serviços aos nossos clientes (Media, Agências e aos Anunciantes).

          Na SCOPEN oferecemos serviços de consultoria de apoio à evolução e transformação dos negócios dos nossos clientes, através da investigação e estudos dedicados ao mercado da comunicação, com metodologias rigorosas e inovadoras, lideradas por uma equipa ampla de especialistas.

          Hoje estamos em 12 países do mundo e seguimos crescendo!

          Contacto SCOPEN Portugal:

          Alexandra Machás

          Managing Director

          www.scopen.com

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

          GRBN News

          The GRBN Building Public Trust Charter – More Needed Than Ever

          We argue that now more than ever we need to build trust in our sector. All four regional federations, as well as six national associations across the globe, have already endorsed the GRBN Building Public Trust Charter, demonstrating their strong commitment to building trust in our industry across the globe, but your commitment is also needed… Read more

          GRBN News

          Is One-in-Ten Really Good Enough?

          In the 2016 GRBN Trust Survey, we found that, on average across the 9 countries surveyed, only 13% of survey participants said they had a high level of trust in market research companies to protect and appropriately use people’s personal data (versus 26% who had a low level of trust)… Read More

          GRBN News

          Are we more trusted than Facebook?

          Are we more trusted than Facebook to protect personal data? In light of the recent Facebook / Cambridge Analytica scandal, we believe this is an important question for the market research sector to ask ourselves. Obviously we think we are, but to a large extent, what we think is irrelevant, as it is what others think which matters… Read More

          GRBN News

          Trust in Market Research: The German success story

          In 2016, Bernd Wachter, CEO of Psyma Group AG and board member of both the ADM and the “Initiative Markt- und Sozialforschung, shared his views on why the German public have a relatively high level of trust in market research. The relevance of the story is just as strong today… Read More

          Featured Event

          NEXT 2018 / GRBN Workshop

          Turning Market Research into a Great User Experience and a Valuable Brand Touchpoint

          Join us in New York on Sunday the 29th April for a fantastic participant engagement workshop… Read More

          GRBN, 170 North Country Road, suite 4, Port Jefferson, New York, NY 11777 USA, United States

          GRUPO CONSULTORES agora é SCOPEN

          GRBN News – Abril

          2018-17

          This issue of Global Insights is all about TRUST.

          In a world of fake news, in light of the ongoing Facebook / Cambridge Analytica scandal and ahead of the introduction of GDPR in the EU next month, our sector more than ever needs to work together to build trust in market research.

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          The GRBN Building Public Trust Charter – More Needed Than Ever

          We argue that now more than ever we need to build trust in our sector. All four regional federations, as well as six national associations across the globe, have already endorsed the GRBN Building Public Trust Charter, demonstrating their strong commitment to building trust in our industry across the globe, but your commitment is also needed… Read more

          GRBN News

          Is One-in-Ten Really Good Enough?

          In the 2016 GRBN Trust Survey, we found that, on average across the 9 countries surveyed, only 13% of survey participants said they had a high level of trust in market research companies to protect and appropriately use people’s personal data (versus 26% who had a low level of trust)… Read More

          GRBN News

          Are we more trusted than Facebook?

          Are we more trusted than Facebook to protect personal data? In light of the recent Facebook / Cambridge Analytica scandal, we believe this is an important question for the market research sector to ask ourselves. Obviously we think we are, but to a large extent, what we think is irrelevant, as it is what others think which matters… Read More

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          Trust in Market Research: The German success story

          In 2016, Bernd Wachter, CEO of Psyma Group AG and board member of both the ADM and the “Initiative Markt- und Sozialforschung, shared his views on why the German public have a relatively high level of trust in market research. The relevance of the story is just as strong today… Read More

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          NEXT 2018 / GRBN Workshop

          Turning Market Research into a Great User Experience and a Valuable Brand Touchpoint

          Join us in New York on Sunday the 29th April for a fantastic participant engagement workshop… Read More

          GRBN, 170 North Country Road, suite 4, Port Jefferson, New York, NY 11777 USA, United States

          GRBN News – Abril